Projekt ten polega na podjęciu działań promujących ofertę inwestycyjną miasta Jastrzębie-Zdrój, poprzez udział w jednych z największych targów inwestycyjnych na świecie. W 2013 roku zaplanowano uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych, takich jak: MIPIM CANNES we Francji, REAL VIENNA w Austrii i EXPO REAL Monachium w Niemczech – wyjaśnia prezydent miasta Marian Janecki.

Promowane będą tereny: KSSE Pole Bzie, KSSE Pole Ruptawa, KSSE Pole Moszczenica i SRK Moszczenica, a uczestnictwo w targach związane jest z przygotowaniem i wykonaniem materiałów informacyjno-promocyjnych.

Celem bezpośrednim projektu jest podniesienie poziomu inwestycji bezpośrednich na terenie Jastrzębia-Zdroju, a także poprawa rozpoznawalności oferty inwestycyjnej miasta dzięki intensyfikacji działań z zakresu marketingu zewnętrznego.

Obecnie projekt "Jastrzębie-Zdrój – Twój partner w biznesie, promocja terenów inwestycyjnych Jastrzębia-Zdroju" przeszedł pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną, i tym samym został wybrany do dofinansowania w ramach konkursu dla Poddziałania 1.1.2 Promocja inwestycyjna, Priorytet I Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013. Koszt całkowity wynosi 1 273 705,00 zł, a wartość dofinansowania to 1 069 899,25 zł.