Na drogach Jastrzębia-Zdroju i Pawłowic  zawodnicy ścigali się na 9 odcinkach specjalnych (3 odcinki pokonywane trzykrotnie) o łącznej długości 85km przy długości całego rajdu 195km.

 Park serwisowy  zlokalizowany był  na gościnnym terenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Jastrzębiu–Zdroju.

Nowością rajdu było miasteczko rajdowe, które powstało na parkingu Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Tam, oprócz startu i mety, było można zobaczyć samochody rajdowe, prezentację pojazdów zabytkowych, replik samochodów rajdowych, stoiska motoryzacyjne oraz było można sprawdzić się w symulatorze dachowania, w symulatorze zderzeniowym i zobaczyć, jak to jest prowadzić samochód po spożyciu alkoholu (alkogogle).

Dodatkową atrakcją był start w rajdzie, za zgodą Głównej Komisji Sportu Samochodowego, klasy samochodów LEGEND, czyli wyprodukowanych przed 1992 rokiem.

Według oficjalnej klasyfikacji końcowej rajd wygrała załoga: Marcin Scheffler i Szymon Marciniak z Automobilklubu Wielkopolskiego, jadąca Hondą Civic. Drugie miejsce przypadło załodze Automobilklubu Rzeszowskiego w składzie: Sławomir Ogryzek i  Zbigniew Cieślar, jadącej Citroenem C2. Natomiast na 3. miejscu uplasowali się Tomasz Hupało i Rafał Fiołek, zawodnicy AZK Kłodzko,  jadący również Citroenem C2.

Jednak, jak podaje organizator, wyniki zostały zawieszone w klasyfikacji generalnej i klubowej do momentu rozpatrzenia odwołania załogi jadącej z numerem 4 oraz zakończenia Badania Kontrolnego załogi z numerem 28.

 Oficjalne wyniki rajdu

Galeria zdjęć