Studenci z Polski mogą zgłaszać się do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm 2017. Udział mogą wziąć również przyszli inżynierowie.

Zadaniem uczestników rozpoczynającej się 25. edycji Brandstorm jest opracowanie koncepcji na nowatorski projekt w dziedzinie męskiej pielęgnacji dla marki L’Oréal Paris Men Expert – tegorocznego partnera konkursu. Od tego roku do kategorii biznesowej, odnoszącej się do zagadnień marketingowych i komunikacyjnych, dodano także kategorię technologiczną, skierowaną do studentów kierunków inżynieryjnych i technicznych.

Trzyosobowe drużyny mogą zgłaszać się do konkursu do 10 lutego za pośrednictwem strony internetowej brandstorm.loreal.com.

W ramach odświeżonej i rozszerzonej formuły konkursu zwycięzcy po raz pierwszy będą mogli w pełni zrealizować swoje pomysły. Studenci będą więc uczestniczyli w procesie tworzenia od teorii do praktyki oraz osobistego testowania zaproponowanych przez siebie rozwiązań. Dodatkowo wyróżnione będą projekty najlepiej wpisujące się w założenia zrównoważonego rozwoju, a ich autorzy otrzymają specjalną nagrodę w kategorii CSR.

Zakończeniem kilkuetapowego konkursu będzie wielki finał, który odbędzie się 15 czerwca w Paryżu. W trakcie wydarzenia finaliści zaprezentują swoje prace podczas całodniowych, innowacyjnych targów.