Działasz na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy? Połączmy siły! Zgłoś się do Inkubatora „Małe Wielkie Zmiany”. Oferujemy granty i wsparcie specjalistyczne przy tworzeniu nowych rozwiązań aktywizujących zawodowo bliską Ci grupę. Trwa rekrutacja do projektu.

Zastanawiasz się, jak można sprawniej przygotowywać ludzi do pracy? Widzisz nierozwiązane problemy pojawiające się podczas aktywizacji osób bezrobotnych? Obserwujesz bariery, które utrudniają bliskiej Ci grupie osób znalezienie i utrzymanie pracy? Aplikuj o grant na testowanie nowych rozwiązań usprawniających aktywizację zawodową!

 

Dlaczego powstał Inkubator?

 

Celem działania Inkubatora „Małe Wielkie Zmiany” jest wsparcie osób oddalonych od rynku pracy (np. osób z niepełnosprawnościami, długotrwale bezrobotnych, osób z niewielkich miejscowości, w szczególnie trudnej sytuacji życiowej, bez doświadczenia zawodowego) przez zastosowanie nowych, bardziej efektywnych rozwiązań, które posłużą ich aktywizacji zawodowej. Tworzymy przy tym sieć współpracy, która ma sprzyjać rozwojowi kolejnych inicjatyw.

 

Kto może się zgłosić?

 

Do Inkubatora zgłaszać się mogą zarówno osoby prawne (organizacje pozarządowe, przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje publiczne), jak i osoby fizyczne (pojedynczo oraz tworząc grupy nieformalne), które chcą odpowiedzieć na problemy wybranych grup osób oddalonych od rynku pracy.

 

Możliwości, jakie daje Inkubator

 

Uzyskujesz możliwość rozwinięcia autorskich pomysłów, które wcześniej nie wpisywały się w dostępne programy wsparcia. Możesz wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, żeby bardziej efektywnie odpowiedzieć na specyficzne problemy osób, które wspiera Twoja organizacja.

 

 

Inkubator zapewnia:

  • dostęp do środków finansowych – średnio 43 tys. zł i maksymalnie 100 tys. zł na testowanie rozwiązań przez pół roku;
  • pomoc ekspertów – mentorów i specjalistów branżowych.

 

Projekty w Inkubatorze z założenia mają być tworzone z myślą o ich powielaniu w kolejnych miejscach. Najciekawsze projekty będą promowane w całej Polsce. Chcemy, żeby małe, lokalne inicjatywy, które się sprawdzą, mogły pomóc wielu osobom.

 

Zgłoszenia i szczegóły

 

Rekrutacja do Inkubatora prowadzona jest w czterech turach. Obecnie trwa trzecia tura, a zgłoszenia można przesyłać do 31 sierpnia 2017 r. Nie oczekujemy teraz gotowych pomysłów, tylko dobrej znajomości specyficznych problemów wybranej grupy i gotowości do pracy nad nimi.

 

Formularze zgłoszeniowe wraz ze wskazówkami dostępne są na stronie internetowej: spoldzielnie.org/aplikuj

 

Wszystkie szczegóły na temat projektu, dokumenty, terminy i etapy wsparcia, porady i opisy, znaleźć można na aktualizowanej na bieżąco stronie: spoldzielnie.org/innowacje

 

Projekt „Małe Wielkie Zmiany – sieć rozwoju innowacji społecznych” jest realizowany przez Stowarzyszenie Na Rzecz Spółdzielni Socjalnych w partnerstwie z PwC Polska Sp. z o.o.  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Kontakt do organizatorów

 

Tadeusz Mirski, tadeusz.mirski@spoldzielnie.org, tel. 515 323 393

Malwina Pokrywka, malwina@spoldzielnie.org, tel. 603 388 876

Tel. stacjonarny: 61 887 11 66