Od 1 do 21 marca będzie można składać wnioski na zadania z Jastrzębskiego Budżetu Obywatelskiego. Już teraz jest możliwość konsultacji swoich pomysłów z pracownikami urzędu i jednostek organizacyjnych.
W tym roku mieszkańcy mają do dyspozycji 3 miliony:
- 600 000,00 zł na zadania ogólnomiejskie,
- 2 400 000,00 zł podzielone na osiedla i sołectwa.
Co można zrobić w ramach budżetu obywatelskiego? Możliwości są (prawie) nieograniczone. Liczymy na Twoją kreatywność. To każdy mieszkaniec wie najlepiej, czego brakuje mu w Jastrzębiu-Zdroju. Jeśli masz pomysł, ale nie wiesz, czy jego realizacja będzie możliwa, oczekujesz podpowiedzi lub pomocy skontaktuj się z Urzędem Miasta. Konsultacje z urzędnikami prowadzone będą w lutym w godzinach pracy magistratu.
Wychodząc naprzeciw mieszkańcom, pracownicy Wydziału Dialogu Społecznego prowadzić będą mobilne punkty konsultacyjne w następujących terminach i miejscach:
- 2 lutego (czwartek) w godzinach od 15:30 - 17:00 w Miejskiej Bibliotece Publicznej – budynek główny przy
ul. Wielkopolskiej 1a, - 10 lutego (piątek) w godzinach od 7:30- 9:00 w Biznesie na okrągło (Dworzec autobusowy, ul. Sybiraków 2),
- 16 lutego (czwartek) w godzinach od 15:00 - 16:00 w Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Parku Zdrojowym w budynku dawnej Masnówki,
- 23 lutego (czwartek) w godzinach od 16:00 – 17:00 w Jastrzębskim Centrum Organizacji Pozarządowych,
ul. Wrzosowa 12a
Więcej informacji na temat Jastrzębskiego Budżetu Obywatelskiego dostępnych jest na stronie:
3 miliony złotych na pomysły mieszkańców.
Na wszelkie pytania związane z procedurą Jastrzębskiego Budżetu Obywatelskiego odpowiedzi udzielają pracownicy Wydziału Dialogu Społecznego:
Barbara Więckowska – Naczelnik wydziału
32 47 85 349,
Katarzyna Wituła – Referent
32 47 85 347,
Nikola Kalinowska – Referent
32 47 85 347,
W sprawach związanych z możliwością realizacji pomysłów inwestycyjnych, informacji udzielają pracownicy:
Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji:
- oświetlenie – Franciszek Bernas – Główny specjalista
32 47 85 147,
- remonty, chodniki – Beata Sygnarska – Kierownik referatu
32 47 85 114,
- place zabaw, mała architektura – Beata Tąta – Inspektor
32 47 85 303,
- budownictwo ogólne – Maria Grządziel-Gawełczyk – Kierownik referatu
32 47 85 314,
- sprawy inne – sekretariat
32 47 85 170
W sprawach projektów związanych z gospodarką komunalną informacji udziela pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej:
Jolanta Szweda – Kierownik referatu
32 47 85 388,
W sprawach związanych z kulturą, sportem i turystyką informacji udziela pracownik Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki:
Ewa Gutowska – Naczelnik wydziału
32 47 85 151,
W sprawach projektów związanych z edukacją informacji udzielają pracownicy Wydziału Edukacji:
Krystyna Konopka – Zastępca naczelnika
32 47 85 108,
W sprawach związanych ekorozwojem informacji udziela pracownik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa:
Justyna Jeleń – Kierownik referatu
32 47 85 326,
W sprawach związanych z obiektami Miejskiego Zarządu Nieruchomości informacji udziela:
Stępień Aleksandra – Kierownik Działu Administrowania Nieruchomościami i Analiz Mediów
32 47 87 018,
W sprawach związanych z Jastrzębskim Zakładem Komunalnym informacji udziela:
Marek Krakowski – Dyrektor
32 47 51 495, wew. 28,
W sprawach własności terenów informacji udziela pracownik Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego:
Joanna Gorzelak – Kierownik referatu
32 47 85 109,
W sprawach związanych z planem zagospodarowania przestrzennego informacji udziela pracownik Wydziału Architektury:
Karina Lewkowicz – Inspektor
32 47 85 119,