Strefa biznesu

Aktualność

Szkolenie "Social Media dla biznesu"

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniu pt.: Social Media dla biznesu. Jak budować skuteczne kampanie promocyjne. Spotkanie poprowadzi doświadczony trener, Tomasz Jędrzejczak.

Kampania promocyjna to kompilacja wielu elementów marketingu, psychologii, socjologii, socjotechniki,
manipulacji i wielu innych gałęzi wiedzy.

Uczestnicy szkolenia pozyskają niezbędną wiedzę jak prowadzić kampanię promocyjną w Social Mediach,
ale również tradycyjną i złożoną z mieszanych elementów.


Celem szkolenia: jest przekazanie wiedzy i umiejętności kreowania działań, ale również ewidencję tych działań
i rysowania drogi do sukcesu opartej o Social Media i tradycyjne formy kampanii.

Program

1.Social Media czym są i jakie mają zasięgi.
a)Rodzaje
b)Zasięgi
c)Rozwój
d)Przyszłość
2.Integracja kanałów komunikacji internetowej
3.Zasady Social Media
a)Tworzenie treści
b)Grafiki
c)Zdjęcia
4.Marketing Internetowy, marketing społecznościowy
a)Zasady marketingu internetowego
b)Czym się różni marketing sieciowy o internetowego
5.Kampania promocyjna – co to jest
6.Z czego się składa kampania promocyjna?
a)Elementy
b)Narzędzia
c)Instrumentarium wsparcia
7.Socjologia, socjotechnika i manipulacja
8.Tradycyjne formy promocyjne
a)Kampania w mediach tradycyjnych
b)Jak to robić
c)Kiedy jest to uzupełnienie do kampanii w sieci
9.Ewaluacja działań kampanijnych
10.Jak zamknąć i podsumować kampanię promocyjną?
11.Sukces kampanii

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Szkolenie daje umiejętności prowadzenia, ewidencjonowania, scharakteryzowania i dotarcia do sukcesu założonego w procesie budowania kampanii promocyjnej.
Główną osią szkolenia będą Social Media i ich wpływ na współczesne działania promocyjne.
Szkolenie pozwoli lepsze wykorzystanie wiedzy z zakresu wielu dyscyplin naukowych niezbędnych w działaniach biznesowych.

Adresat: szkolenie skierowane jest do pracowników działów sprzedaży i marketingu. Odjadą się również na nim ludzie w obszarach operacyjnych firm sprzedażowych i usługowych. Ponadto początkujący adepci sztuki sprzedaży oraz doświadczeni rutyniarze w tym zakresie. Zapraszamy również właścicieli mikroprzedsiębiorstw, którzy muszą sami pozyskiwać nowych klientów.

Metodologia: prezentacja multimedialna, ćwiczenia, dyskusja, case study, scenki rodzajowe

Prowadzący: Tomasz Jędrzejczak -doświadczony szkoleniowiec, wykładowca oraz doradca. Pracował m.in. Wyższej Szkole Rozwoju Lokalnego, w Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego (m.in. negocjacje, psychologia zarządzania), obecnie pracuje dla Collegium Humanum na studiach MBA Executive (m.in. negocjacje, komunikacja, ład korporacyjny, PR, Social Media).
Prowadzi zajęcia dla firm jak i dla samorządów, specjalizuje się w tematach: skuteczna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje biznesowe, Social Media, obsługa klienta, PPP i wiele, wiele innych. Pracuje dla biznesu, samorządów i organizacji społecznych w zakresie szkoleń i projektów doradczych.

Swoją pracę zawodową rozpoczynał w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Współpracował również z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Były szef gabinetu politycznego Ministra Gospodarki. Przez dwa lata był Sekretarzem Stanu w KPRM i przez rok pełnił rolę Wiceministra w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Koszt udziału w szkoleniu:
- dla przedstawicieli Firm Członkowskich RIG w Katowicach: 149 zł netto od osoby
- dla przedstawicieli firm niezrzeszonych w RIG w Katowicach: 199 zł netto od osoby

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia. W trakcie szkolenia zapewniamy poczęstunek.

W związku z ograniczoną ilością miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu
prosimy o rejestrację: https://app.evenea.pl/event/szkoleniesprzedaz2020kopia1/

Polecamy