Dla mieszkańca

Prawa konsumenta w dobie koronawirusa

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów publikuje informacje dotyczące najważniejszych problemów podczas epidemii. Jastrzębski rzecznik będzie odpowiadał na pytania telefonicznie.

Grafika przedstawiająca kulę ziemską, a przed nią rząd ludzkich sylwetek

fot.pixabay.com

Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zebrał rozwiązania  najczęściej spotykanych problemów związanych z obecną sytuacją w kraju. Można je znaleźć na stronie uokik.gov.pl/koronawirus  Dotyczą one zarówno sztucznego zawyżania cen, jak i kłopotów związnaych z odwołanymi lotami i rezerwacjami.

 – Konsumenci czują się zagubieni w czasie, gdy masowo są odwoływane imprezy i wyjazdy, a ceny niektórych produktów w sklepach tradycyjnych czy internetowych szybują w górę. Dlatego postanowiliśmy przygotować odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania o prawa konsumenckie w tej nadzwyczajnej sytuacji. Zachęcamy do zajrzenia na stronę uokik.gov.pl i skorzystania z pakietu informacji specjalnie przygotowanego przez naszych ekspertów. To wiarygodne i rzetelne źródło wiedzy, będziemy je cały czas uzupełniać o nowe kwestie, które będą się pojawiać w zapytaniach od obywateli

– wyjaśnia Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

Jastrzębski Rzecznik Praw Konsumenta udziela porad pod nr. tel 573425482 w godzinach pracy Urzędu Miasta. Infolinia będzie działała od 30 marca.


Pozostałe aktualności

Wszystkie aktualności
Polecamy